網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
我只是有了性
2010/12/21 14:26:34瀏覽394|回應0|推薦2

Sometimes (Oh-oh-ohhh)
Something beautiful happens in this world (Akon! )
You don't know how to express yourself, so (And Lonely Island! )
You just gotta sing
有時,(哦,哦,哦~~)
事情發生在這個美麗的世界(Akon!)
你不知道如何表達自己,所以(和孤獨的島!)
你只是愛唱歌
(Akon)
I just had sex (Ay)
And it felt so good (Felt so good)
A woman let me put my penis inside of her (Her)
I just had se-ay-ee-ex
And I'll never go back (Never go back)
To the not-havin'-sex ways of the past
(合)
我剛做了性愛(唉)
它的感覺真好(感覺好極了)
一個女人,讓我把我的陰莖進入她(她)
我剛做了se-ay-ee-ex(性愛)
我永遠不會回去(不要回去)
看到過去對於沒性愛方面
(Samberg)
Have you ever had sex? I have, it felt great (Yeah)
It felt so good when I did it with my penis (Yeah)
A girl let me do it, it literally just happened
Having sex should make a nice man out the meanest
(Samberg)
你有過性行為嗎?我有,感覺很好(耶)
感覺真好,當我和我的陰莖(耶)
一個女孩讓我做了,從字面上就這樣發生
做愛應該是個很好的人從最簡陋的
(Jorma Taccone)
Never guess where I just came from, I had sex
If I had to describe the feelin', it was the best
When I had the sex, man, my penis felt great
And I called my parents right after I was done
(約瑪塔科內)
絕對猜不到我剛從那裡,我做過愛
如果我有感覺來形容',這是最好的
當我有了性,男人,我的陰莖感覺很好
而我打電話給我父母的後,我做
(Samberg)
Oh, hey, didn't see you there, guess what I just did?
Had sex, undressed, saw her boobies and the rest
(Was sure nice of her to let you do that thing)
Nice of any girl ever (Now sing)
(Samberg)
哦,嘿,沒看到你在那裡,你猜我只是做?
做愛了,脫下衣服,看到她的胸部,其餘
(肯定不錯,她讓你做的事)
任何女孩都很棒(現在唱)
I just had sex (Ay)
And it felt so good (Felt so good)
A woman let me put my penis inside of her (Her)
I wanna tell the world
我剛做了性別(唉)
它的感覺真好(感覺好極了)
一個女人,讓我把我的陰莖進入她(她)
我要告訴世界
To be honest, I'm surprised she even wanted me to do it
(Doesn't really make sense) But man, screw it
(I ain't one to argue with a good thing) She could be my wife! 
(That good?) The best thirty seconds of my life
我剛做了性愛(唉)
它的感覺真好(真是好極了)
一個女人,讓我把我的陰莖進入她(她)
我要告訴世界
I'm so humbled by a girl's ability to let me do her
'Cause honestly, I'd have sex with a pile of manure
With that in mind, a soft, nice-smellin' girl's better
Plus she let me wear my chain and my turtleneck sweaters
我很卑微,一個女孩的能力讓我做她的
因為說實話,我想做愛跟著一堆糞便
考慮到這一點,柔軟,很好的味道女孩的好
加上她讓我穿我和我的高領拉鏈毛衣
So this one's dedicated to them girls
That let us flop around on top of them
If you're near or far, whether short or tall
We wanna thank you all for lettin' us fuck you
所以這一次的女孩獻給他們
這讓我們失敗,他們圍繞頂部
如果你是近還是遠,無論是短或高
我們要感謝你們大家釋放 我們上你
She kept lookin' at her watch (Doesn't matter, had sex! )
But I cried the whole time (Doesn't matter, had sex! )
I think she might've been a racist (Doesn't matter, had sex! )
She put a bag on my head (Still counts! )
她不停地在看她的手錶(沒關係,有性行為!)
但我哭了,整個時間(沒關係,有性行為!)
我想她可能已經是一個種族主義(沒關係,有性行為!)
她把一個包放在我頭上(寂靜的算計!)
I just had sex (Ay)
And my dreams came true (Dreams came true)
So if you had sex in the last thirty minutes
Then you qualified to sing with me
我剛做了性別(唉)
而我的夢想終於成真(夢想成真)
所以,如果你發生性行為,在過去三十分鐘
然後,你有資格和我一起唱
I just had se-e-ex (Everybody sing! )
And it felt so good (We all had sex! )
A woman let me put my penis inside of her
I just had se-ay-ee-ex (I just had sex)
And I'll never go back (Never go back)
To the not-havin'-sex ways of the past
我剛做了愛(大家唱!)
,感覺這麼好(大家都上床了!)
一個女人,讓我把我的陰莖在她的裡面
我剛做了性愛(我剛做了性愛)
我永遠不會回去(不要回去)
看到過去對於沒性愛方面




( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4718341