網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
不會再受騙
2010/10/26 10:43:47瀏覽204|回應0|推薦0
Won't Get Fooled Again

We'll be fighting in the streets
With our children at our feet
And the morals that they worship will be gone
And the men who spurred us on
Sit in judgment of all wrong
They decide and the shotgun sings the song
我們將戰鬥在街頭
我們的孩子在我們的腳下
而道德是他們崇拜將消失
而促使我們,男人誰
坐在判斷都是錯誤的
他們決定和獵槍唱著歌
I'll tip my hat to the new constitution
Take a bow for the new revolution
Smile and grin at the change all around me
Pick up my guitar and play
Just like yesterday
And I'll get on my knees and pray
We don't get fooled again
Don't get fooled again
我要小費我的帽子,新憲法
一鞠躬為新的革命
微笑和笑容在我周圍的變化
拿起我的吉他和發揮
就像昨天
我會得到我的吉他和祈禱
我們沒有得到再受騙
不要再受騙
Change it had to come
We knew it all along
We were liberated from the fall that's all
But the world looks just the same
And history ain't changed
'Cause the banners, they all flown in the last war
它來更改
我們知道它一直
我們被解放,從晚秋的所有
但是,世界看起來是一樣的
而歷史是不能改變
因為廣告橫幅,他們都在近戰飛行
I'll tip my hat to the new constitution
Take a bow for the new revolution
Smile and grin at the change all around me
Pick up my guitar and play
Just like yesterday
And I'll get on my knees and pray
We don't get fooled again
Don't get fooled again
No, no! 
我要小費我的帽子,新憲法
一鞠躬為新的革命
微笑和笑容在我周圍的變化
拿起我的吉他和發揮
就像昨天
我會得到我的吉他和祈禱
我們沒有得到再受騙
不要再受騙
不,不!
I'll move myself and my family aside
If we happen to be left half alive
I'll get all my papers and smile at the sky
For I know that the hypnotized never lie
我將搬到自己和家人一邊
如果我們碰巧是左半邊活著
我將得到我所有的文件和微笑的天空
因為我知道,催眠從來不說謊
Do ya?
不要吧?

There's nothing in the street
Looks any different to me
And the slogans are replaced, by-the-bye
And the parting on the left
Is now the parting on the right
And the beards have all grown longer overnight
有沒有在街上
看來我有什麼不同
而被替換的口號,由這再見
和離別左側
現在是離別的權利
而較長的鬍鬚都在一夜之間長大
I'll tip my hat to the new constitution
Take a bow for the new revolution
Smile and grin at the change all around me
Pick up my guitar and play
Just like yesterday
Then I'll get on my knees and pray
We don't get fooled again
Don't get fooled again
No, no!
我要小費我的帽子,新憲法
一鞠躬為新的革命
微笑和笑容在我周圍的變化
拿起我的吉他和祈禱
就像昨天
然後,我將得到我的膝蓋和祈禱
我們沒有得到再受騙
不要再受騙
不,不!
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Meet the new boss
Same as the old boss
迎接新老闆
一樣的老上司




( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4535716