網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
當聖人行進到達
2010/10/01 14:48:03瀏覽336|回應0|推薦0
爵士樂一直都是我很愛的曲風,喜歡的聽吧

"他出生於窮苦,死於富有,且一路上永遠沒有傷害任何人"

We are traveling in the footsteps
Of those who’ve gone before
But we’ll all be reunited (but if we stand reunited)
On a new and sunlit shore (then a new world is in store)
我們旅行的足跡
這些誰都已經經歷過了
但我們都會團聚(但如果我們在一起團聚)
在一個陽光普照的新岸(當時世界正處於一個新的商店)
Oh when the saints go marching in
When the saints go marching in
Oh lord I want to be in that number
When the saints go marching in
噢,當聖人行進到達
當聖人行進著到達
哦,上帝,我想在這個數字
當聖人行進到達
And when the sun refuse (begins) to shine
And when the sun refuse (begins) to shine
Oh lord I want to be in that number
When the saints go marching in
當太陽拒絕(開始)閃耀
當太陽拒絕(開始)閃耀
哦,上帝,我想在這個數字
當聖人行進到達
When the moon turns red with blood
When the moon turns red with blood
Oh lord I want to be in that number
When the saints go marching in
當月亮變成血紅色
當月亮變成血紅色
哦,上帝,我想在這個數字
當聖人行進到達
On that hallelujah day
On that hallelujah day
Oh lord I want to be in that number
When the saints go marching in
在那一天哈利路亞
在那一天哈利路亞
哦,上帝,我想在這個數字
當聖人行進到達
Oh when the trumpet sounds the call
Oh when the trumpet sounds the call
Oh lord I want to be in that number
When the saints go marching in
哦,當小號聲的呼籲
哦,當小號聲的呼籲
哦,上帝,我想在這個數字
當聖人行進到達
Some say this world of trouble
Is the only one we need
But I’m waiting for that morning
When the new world is revealed
有人說這個世界的麻煩
是唯一一個我們需要
但我一直在等,今天上午
當新的世界揭示
When the revelation (revolution) comes
When the revelation (revolution) comes
Oh lord I want to be in that number
When the saints go marching in
當啟示(革命)來
當啟示(革命)來
哦,上帝,我想在這個數字
當聖人行進到達
When the rich go out and work
When the rich go out and work
Oh lord I want to be in that number
When the saints go marching in
當富人出去工作
當富人出去工作
哦,上帝,我想在這個數字
當聖人行進到達
When the air is pure and clean
When the air is pure and clean
Oh lord I want to be in that number
When the saints go marching in
當空氣清淨
當空氣清淨
哦,上帝,我想在這個數字
當聖人行進到達
When we all have food to eat
When we all have food to eat
Oh lord I want to be in that number
When the saints go marching in
當大家都有飯吃
當大家都有飯吃
哦,上帝,我想在這個數字
當聖人行進到達
When our leaders learn to cry
When our leaders learn to cry
Oh lord I want to be in that number
When the saints go marching in 
當我們的領導人學會哭
當我們的領導人學會哭
哦,上帝,我想在這個數字
當聖人行進到達





( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4461481