網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Angra Rebirth 重生
2010/08/30 14:37:32瀏覽395|回應0|推薦0

Angra  Rebirth 重生

Cooling breeze from a summer day冷風來自夏天
Hearing echoes from your heart傾聽從你內心的迴音
Learning how to recompose the words學習使之恢復平靜的文字
Let time just fly讓時間飛行

Joyfull sea-gulls roaming on the shore嘉福悅海海鷗在岸邊漫遊
Not a single note would sound沒有一個單獨旋律想要
Raise my head after I dry my face當我擦乾臉抬起頭後
Let time just fly讓時間飛行

Recalling, retreating回憶著、陳思著
Returning, retreaving返回著、恢復著
A small talk your missing小小的聲音說著你失去的
More clever but older now現在更聰明但年紀更大

A leader, a learner一個領導者、一個學習者
A lawful beginer合法的啟始者
A lodger of lunacy一個荒謬的寄住者
So lucid in a jungle如此清晰的叢林
A helper, a sinner一個幫助者、一個犯錯者

A scarecroow's agonyzing smile一個稻草人的苦惱微笑
Oh! Minutes go round and round喔!幾分鐘的打轉
Inside my head在我頭裡

Oh! My chest will now explode 喔!我現在胸口要爆炸
Falling into pieces落下的一片

Rain breaks on the ground-blood!雨破壞地上的血跡
One minute forever一分鐘永遠
A sinner regreting一個罪人恨著

My vulgar misery ends我的庸俗的苦難結束
(And I) ride the winds of a brand new day(和我)乘著風的一個嶄新一天
High where mountain's stand高如山的站立著
Found my hope and pride again找到了我的希望和自豪再次
Rebirth of a man一個人的重生
Time to fly...時間飛行...





( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4366651