網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Infected Mushroom - I Wish我希望 (Skazi Remix)
2010/06/19 23:54:17瀏覽434|回應0|推薦0

 ReMix板的有重低音,總覺得有時候是在玩遊戲呢?

不過有時候自己又像是於其他玩家的遊戲中,有時就只能看著事情發生,就像是過場動畫般

 

I wish to give, to take, to make, to check, I wanna see it happen 我想給予,去拿取,去做,去檢查,我想要看著這發生
I want to see, to be, the one that plays the game without no fears and regrets我想看到的,去做,那一個在玩遊戲的於中發揮不會有憂慮和遺憾
 
I want to know you, better than I know myself 我想知道你比我更了解自己

I want to feel the end, and to enjoy the consequence 我想感受結束,並享有後果


I'm playing the game 我玩著遊戲
the one that will take me to my end 這一個將帶我直到我結束
I'm waiting for the rain... 我等待著雨
to wash who I am 去洗刷我是誰

(x2)

I want to move, to loose, to take the grooves, and to give it all back 我想要移動,去釋放,去採取習慣,且給予全部回復


I want to take the time rewind, and to kick it right from the start 我想花時間回轉,並拒絕這從一開始

to be unknown and all alone, lose the kind that are behind 是未知的,總感到孤獨,失去了那種落後

to start a new play by myself and to give the best I have 開始一個新玩樂發揮自己,給我最好的

I'm playing the game 我正在玩著遊戲
the one that will take me to my end 這一個將帶我直到我結束
I'm waiting for the rain 我等著雨
to wash up who I am 去洗刷我是誰

(x4)

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4145574