網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Manowar - Blood Brothers 血盟兄弟
2010/06/13 15:38:27瀏覽298|回應0|推薦1


When the world turns you away當世界為你轉動
A friend will not say no一個朋友將不會說不
There
is strength that we all have
我們都有實力,
It's not the strength we show沒有實力我們不會秀出來

And
in your darkest hour且於你最黑暗的時刻
In your darkest nights
於你最黑暗的夜晚
Whatever life will do無論生命將怎麼做
I
am here for you我
為你在這

Think of me wherever you are不論如何你都在
想我
When it seems
like you're reaching the end
當這看起來就像
你達到終點

Call on me, know in your heart叫喚我,知道你的心
On one
you can always depend只有一個總是可以依靠
I am thy friend我是你的朋友

Though we're far away雖然我們在遙遠的地方
The
stars above are the same上面的星星是相同的
And when you feel alone而當你感覺孤獨
There's one who
shares your pain這一個分享你的痛苦

A true friend has no price真正的朋友是無價
There is none to
pay這是不用支付
I remember you stood by me我記得你永遠站在我這邊
I'm with you all the way我永遠跟你在一條路

Think
of me wherever you are
不論如何你都在想我
When it seems like you're reaching the end當這看起來就像
你達到終點

Call
on me, know in your heart
叫喚我,知道你的心
One who will always defend只有一個總是可以依靠
I am thy
friend
我是你的朋友

Think of me wherever you are
不論如何你都在想我
When it seems like you're
reaching the end
當這看起來就像
你達到終點

Call on me, know in your heart叫喚我,知道你的心
On one you can
always depend
只有一個總是可以依靠
I am thy friend我是你的朋友

Think of me wherever you are
不論如何你都在想我
When
it seems like you're reaching the end
當這看起來就像
你達到終點

Call on me, know in your heart叫喚我,知道你的心
One
who will always defend
只有一個總是可以依靠
I am thy friend我是你的朋友

------------
這首歌有點感動我的心,真正的朋友就是要這樣
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4125037