網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Heaven天堂 - Dj Sammy & Yanou
2010/06/06 20:05:59瀏覽813|回應0|推薦1


Heaven天堂
Performed
by DJ Sammy & Yanou feat. Do


Baby, you're all that I wan
t寶貝,你是我想要的一切
When
you're lying here in my arms
當你躺在這兒於我
的懷裡

I'm finding it hard to believe我發現很難相信
We're
in heaven
我們在天堂

We're in heaven
我們在天堂

Oh, thinking about our younger
years
哦,想著我們的年輕年代
There was only you and me世界上只有你和我
We were young and wild and free我們還年輕,狂野和自由

Now
nothing can take you away from me
現在沒有任何東西
可以帶你離開我

We've been down that road before我們一直在這條道路前
But
that's over now
但是,這對現在
You keep me coming back for more你讓我回來的更多

Baby, you're
all that I want
寶貝,你是我想要
的一切

When you're lying here in my arms當你躺在這兒在我
的懷裡

I'm finding it
hard to believe
我發現很難相信
We're in heaven我們在天堂
And love is all that I need
愛是一切,我需要
And
I found it there in your heart
而且我發現它在你
心中有

It isn't too hard to see這不是太難看出
We're in
heaven我們在天堂

We're in heaven我們在天堂
Oh let's see you lie on front of mwa
哦,讓我們看到你
躺在前面為我愛你

Who
will turn your world around
誰將會使你周圍的
世界

Pick you up when your feeling down當您去感覺你情緒低

Now
nothing could change what you mean to me, oh
現在沒有什麼能夠
改變你對我意味著什麼,哦

There's a lot that I
could say
還有很多,我可以

But just hold me now但我現在只是握著
Cause our love will light the way因為我們的愛點亮
道路


Baby
you're all that I want
寶貝,你都是我想要
When you're lying here in my arms當你躺在這兒在我的懷裡
I'm
finding it hard to believe
我發現很難相信
We're in heaven我們在天堂
And love is all that I
need全部的愛我都需要
And I found it there in your heart且我發現這些在你內心
It isn't too hard to see這不是很難看到
We're
in heaven我們在天堂

Heaven天堂

Now our dreams are coming true現在夢想成真
Through
the good times and the bad
穿過美好時光和壞
I'll be standing there by you我會站在那裡予你

We're
in heaven我們在天堂

And love is all that I need全部的愛都是我需要的
And I found it there in
your heart且你會發現在你的內心
It isn't too hard to see這不難看出
We're in heaven我們在天堂

We're
in heaven我們在天堂






( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4103129