網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Look At Us看我們
2010/06/05 14:08:36瀏覽346|回應0|推薦1

"Look At Us"

For all the times that we,對於所有我們的時代,
We ever wouldn't be,我們永遠不會,
Look at us baby,看看我們寶貝,
Look at us now,看看我們現在,
For everyday that I should have you by my side,每天,我要為你在我身邊,
We'll make it baby,我們成功了寶貝,
Look at us now,
看看我們現在,

For every night I pray,對於每一個晚上,我祈禱,
I know that you will stay,我知道你會留下來,
Look at us baby,看看我們寶貝,
Look at us now,看看我們現在,

Remembering the time our love was not so fine,記得當時我們的愛沒有那麼好
We made it baby,我們成功了寶貝,
Look at us now,看看我們現在,
Baby look at us,看看我們寶貝,

Everybody believed we would never be,每個人都相信,我們絕不會,
Look at us up above,看看我們
之上
We are so in love,我們是如此的愛,
Everyday in your arms,每天在你的懷抱,
Baby can't go wrong we are strong look at us now,寶貝不能出錯,我們是強大看看我們現在,

For all the times that we,對於所有我們的時代,
We ever were to be,我們永遠不會,
Look at us baby,看看我們寶貝,
Look at us now,看看我們現在,
For everyday that I should have you by my side,每天,我要為你在我身邊,
We'll make it baby,我們成功了寶貝,
Look at us now,看看我們現在,

For every night I pray,對於每一個晚上,我祈禱,
I know that you will stay,我知道你會留下來,
Look at us baby,看看我們寶貝,
Look at us now,看看我們現在,

Remembering the time,記得當時,
Our love was not so fine,我們的愛沒有那麼好,
We made it baby,我們成功了寶貝
Look at us看看我們

Baby look at us,看看我們寶貝,
Baby look at us,看看我們寶貝,
Baby look at us. 看看我們寶貝,


( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4099556