網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
One Step 一步驟by Tenebrarum
2010/05/26 23:34:08瀏覽250|回應0|推薦0
One Step Lyrics by Tenebrarum

There's only one step from love to hate這裡只有一個步驟
從愛到恨

There's just a little line between them這裡只是一小條線之間
I use to feel you with all my being我感覺你跟我全部的存在
Now you are not here anymore for me現在你不在這裡為我

I don't know how that person i cared for我不知道該如何照
顧我的人

Is now the one i despise so much我現在是一個如此
鄙視

I don't know when that thin line我不知道什麼時候
該細線

Has crossed from good to evil將接近好到邪惡

[chorus][合唱]

You were breath now you're suffocate現在是你呼吸窒息
You were health now you are filth你是健康的,現在你是污物
You were heaven now you are hell你現在你是天堂地

You were clarity now you are mist你是清晰而現在則
是薄霧


In one moment you were my life在一個時刻,你就
是我的生活

In one second you were my doom在一秒鐘內你是我
的末日

The strength when i loved you當我的力量愛你
Is the same now that i hate you現在是一樣的,我
恨你


[chorus][合唱]

One step from sanity to madness一個步驟從理智到瘋狂
One step from happiness to sadness從幸福的一個步驟到悲傷
One step from life to death一個步驟從生到死
One step from love to hate一個步驟從愛到恨





( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4069749