網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Enrique Iglesias - It Must Be Love 這必須是愛
2010/05/26 11:12:50瀏覽418|回應0|推薦0


Enrique Iglesias - It Must Be Love 這必須是愛

There is something I gotta tell you有件事我得告訴你 
It goes like this這是這樣的 

Do you know you control every single breath I take?你知道你控制我每一個呼吸嗎? 
You can see through my soul, I feel it in the love we make你可以看到通過我的靈魂,我覺得在我們的愛使得 

And I try to find a place where I can hide, yeah我希望可以找到一個地方,我可以隱藏,是啊 
But every time I try to fight the feeling it takes over me但每一次我試著反抗我感覺它接管 

It must be love baby 'cause it's killing me looking in your eyes這必須是愛寶貝'因為要命的我看著你的眼睛 
It must be love 'cause every time you walk away I just fall apart這必須是愛的'因為每一次你離開使我崩潰 

And I don't know what it is, but I feel I'm in too deep而我不知道這是什麼,但我覺得我陷得太深 
No, I don't know what it is, it must be love不,我不知道這是什麼,這必須是愛 
Yeah, it must be love是的,這必須是愛 

When we talk you can read every word inside my head當我們談論你可以閱讀我的腦袋裡的每一個字 
Like you know what I need, and I can't imagine anywhere就像你知道我需要什麼,我無法想像任何方式
I'd wanna be then right here with you, baby, next to me我想成為當時這裡與你,寶貝,我身旁 
Why can't you see I try to fight the feeling, but I do believe為什麼你看不到我試著反抗的感覺,但我相信 

It must be love baby 'cause it's killing me looking in your eyes這必須是愛,寶貝'因為要命的我看著你的眼睛 
It must be love 'cause every time you walk away I just fall apart這必須是愛的'因為每一次你離開使我崩潰 

And I don't know what it is, but I feel I'm in too deep而我不知道這是什麼,但我覺得我陷得太深 
No, I don't know what it is, it must be love不,我不知道這是什麼,這必須是愛 
It must be love這必須是愛

It must be love (4x)這必須是愛 

I try to find a place where I can hide我希望可以找到一個地方,我可以隱藏
But every time I try to fight the feeling it takes over me但每一次我試著反抗我感覺它接管
It must be love baby 'cause it's killing me looking in your eyes必須是愛,寶貝'因為我要命的看著你的眼睛 
It must be love 'cause every time you walk away I just fall apart這必須是愛的'因為每一次你離開使我崩潰 

And I don't know what it is, but I feel I'm in too deep不,我不知道它是什麼,這必須是愛
No, I don't know what it is, it must be love這必須是愛 
It must be love這必須是愛

It must be love (2x)這必須是愛
----------------------------

輕鬆的旋律唱著,矛盾的愛情呀



( 休閒生活雜記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4067611