網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Cocorosie Werewolf狼人
2010/04/23 11:12:30瀏覽399|回應0|推薦0
In a dream I was a werewolf

My soul was filled with crystal light
Lavender ribbons of rain sang
Ridding my heart of mortal fight
在夢裡我是一個狼人 
我的靈魂充滿了水晶光
薰衣草絲帶雨生 
擺脫我的內心鬥爭凡人 

Broken sundown fatherless showdown
Gun hip swollen lip bottle sip yeah i suck dick
Loose grip on gravity falls sky blinding crumbling walls
殘破的日落父慢下來 
 仔細看髖關節腫脹唇有膽量的喝一口吧,我吮取傢伙 
鬆散的控制重力落在天空盲目倒塌的牆 

River sweep away my memories of
Children's things a young mother's love
Before the yearning song of flesh on flesh
河掃除我的回憶 
孩子的事情是個年輕母親的愛 
前渴望歌曲大塊頭以肉為主食 

Young hearts burst open wounds bleed fresh
A young brother skinny and tall my older walks
年輕的心爆開的傷口流血新鮮 
一位年輕的弟弟瘦如骨且對我的走路極好的 

Oceanward and somber, slumber sleeping
Flowers in the water, but I'm just his daughter
大海沃德和憂鬱,入睡睡眠 
鮮花在水中,但我只是他的女兒 

Walking down an icy grave leading to my
Schizophrenic father. Weeping willow won't you wallow louder
Searching for my father's power
引導我走在冰葬 
精神分裂症的父親。垂柳你不沉湎於高漲 
尋找父親的權力 

I'm a shake you off though
Get up on that horse and
Ride into the sunset
Look back with no remorse
雖然我擺脫掉你 
起來就在馬上且
騎乘到日落 
回頭看,沒有悔恨 

He's a black magic wielder some say a witch
Wielded darkness when he was wilein' on his mom's
And born child and he was the bastard the that broke
他是一個黑色的施法者,有人說是巫師
當他行使黑暗的wilein於他媽媽
而出生的孩子,他是討厭的私生子 

Up the marriage evil doer doing evil from a baby carriage
And he was born with the same blue eyes
Crystal ships dripping with ice, diamonds coruscate
認為嫁給邪惡作家作惡從馬車 
他出生於相同的藍眼睛 
水晶船滴冰,鑽石煥發 

In the night fireworks electric bright
And now he's got his own two sons
Trys to hide his tears in a world of fun
在明亮的夜晚煙花閃電 
現在他有他自己的兩個兒子 
又以掩飾他的眼淚在世界的樂趣 

But loveless bedrooms filled with doom
Bring silent heartache July to June
Swoon over new young hot flame
但我愛臥室充滿了厄運 
沉默帶來心痛7至6月 
昏厥了新的年輕的熱焰 

Mourn the memories later
Laugh now alligator
悼念後來回憶 
現在如鱷魚般笑

In a dream my father came to me
And made me swear that I'd keep
What's sacred to me
在一個夢:我的父親來找我 
這讓我發誓,我會繼續 
對我來說什麼是神聖的 

And if i get the choice to live in his name
I'll pray my way through the rain
Singing oh happy day
而且如果我選擇承受他的名 
我祈禱我的方式在雨中 
唱著喔愉快的一天 

I don't mean to close the door
But for the record my heart is sore
You blew through me like bullet holes
我不是說要關門 
但對於我的心是痛的紀錄 
你穿過我像彈孔 

Left stains on my sheets and stains on my soul
You left me broke down begging for change
Had to catch a ride with a man who's deranged
在我的汙穢的床單和我汙穢的靈魂 
你離開我打破了乞求的變化 
如果趕上一個便車與誰人同坐的瘋狂 

He had your hands and my father's face
Another western vampire
Different time same place
他有你的手,我父親的臉 
另一個西方吸血鬼 
同一地點不同時間 

I has dreams that brings me sadness
Rain much deeper than a river
Sorrow flow through me
我一直夢想使我悲傷 
雨更深遠的河流 
流過我的悲哀 

Tiny waves of shivers
Corny movies make me reminisce
They break me down easy on this generic love shit
First kiss frog and princess
微小的波浪不寒而栗 
科尼電影讓我回憶 
他們打破了我的愛很容易在這個通用的狗屎 
第一吻青蛙和公主 

I'm a shake you off though
Get up on that horse and
Ride into the sunset
Look back with no remorse
雖然我擺脫掉你 
起來就在馬上且
騎乘到日落 
回頭看,沒有悔恨 
--------------------
詞曲上的感情真的好豐富,有哭有笑,主唱對父親的思念,有仇恨也有悲傷




( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3968895