網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Werewolf 狼人
2010/04/22 09:47:52瀏覽474|回應0|推薦0

 

 

Werewolf狼人
written by Michael Hurley寫詞
performed by Cat Power

Oh the werewolf, oh the werewolf哦狼人,哦狼人
Comes stepping along獨自走來
He don't even break the branches where he's gone他甚至不會破壞他去那的樹枝
Once I saw him in the moonlight, when the bats were a flying一次我看見他在這的月光,當蝙蝠飛著的時候


I saw the werewolf, and the werewolf was crying我看到狼人,且狼人在哭嚎
Cryin' nobody knows, nobody knows, body knows哭嚎著沒人知道,沒有人知道,身體知道
How I loved the man, as I teared off his clothes我如何的愛上男人,我脫掉他的衣服


Cryin' nobody know, nobody knows my pain哭嚎著沒有人知道,沒有人知道我的痛苦
When I see that it's risen; that full moon again當我看到它的上升 ; 再次滿月
For the werewolf, for the werewolf has sympathy在的狼人都在為狼人同情


For the werewolf, somebody like you and me.在的狼人,某些人喜歡我跟你
And only he goes to me, man this little flute I play且只有他跟我,男人玩這個小長笛
All through the night, until the light of day, and we are doomed to play整夜,直到破曉之日,我們註定要玩


For the werewolf, for the werewolf, has sympathy在的狼人都在為狼人同情
For the werewolf, somebody like you and me在的狼人,某些人喜歡我跟你



---------------------
是呀狼人的痛苦只有狼人知道,就像悲觀之人的痛苦只有悲觀之人能了解
所以我偶爾小酌一下悲傷。
以狼人的角度唱著沒人知道的痛苦,狼人間的同情,低沉吉他貫穿,有點小悲傷
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3965574