網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Weezer - Butterfly (Featuring Allison Allport)
2010/03/22 12:03:04瀏覽447|回應0|推薦1

Yesterday I went outside 
With my mama's mason jar, 
Caught a lovely butterfly 
When I woke up today 
Looked in on my fairy pet 
She had withered all away 
No more sighing in the breast 
昨天我在外面 
以我媽媽的石匠罐, 
捕獲一個可愛的蝴蝶 
當我今天醒來時 
看著我的童話寵物 
她已枯死離開 
沒有更多的心情在嘆息 
I'm sorry for what I did 
I did what my body told me to 
I didn't mean to do you harm 
Everytime I pin down what I think I want it slips away 
The goal slips away 
對不起我的所作所為  
我做了我身體告訴我 
我並不是要傷害你 
每次我牽制我認為我想要的時間流逝 
時間流逝的目標 
Smell you on my hands for days 
I can't wash away your scent 
If I'm a dog then you're a bitch [pause]
I guess you're as real as me 
Maybe I can live with that 
Maybe I need fantasy 
Life of chasing butterfly 
你的氣味於我的手上幾天 
我不能洗去你的氣味 
如果我是一隻狗 , 你是個婊子[暫停] 
我猜你像我一樣真實 , 
我有可能生活於此 
幻想 , 也許我需要 
的生活追逐蝴蝶 
I'm sorry for what I did 
I did what my body told me to 
I didn't mean to do you harm 
Everytime I pin down what I think I want it slips away 
The goal slips away 
對不起我的所作所為 
我做了我身體告訴我 
我並不是要傷害你 
每次我牽制我認為我想要的時間流逝 
的目標時間流逝 , 
I told you I would return 
When the robin makes his nest 
But I ain't never coming back 
I'm sorry 
I'm sorry 
I'm sorry




我告訴你 , 我將返回 
當羅賓做他的巢 , 
但我不會再也不回來 
我很'對不起 
我很'對不起 
我很'對不起
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3875281