網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Jose Gonzalez - Heartbeats
2010/03/03 09:43:10瀏覽3612|回應0|推薦1


One night to be confused一晚困惑

One night to speed up truth一晚加快相信
We had a promise made我們有一個承諾,
Four hands and then away遞交然後離開
Both under influence根據雙方的影響力
We had divine sense我們有神聖感
To know what to say要知道該說什麼
Mind is a razorblade心靈是一個剃刀

To call for hands of above to lean on Wouldn't be good enough for me, no 為了呼籲手中上述
不會對我來說不夠好,沒有 One night of magic rush The start - a simple touch One night to push and scream And then relief Ten days of perfect tunes The colors red and blue We had a promise made We were in love 一天晚上趕魔法
開始 - 簡單的觸摸
一天晚上,推動和尖叫
然後救濟
10天完美的音樂
紅色和藍色
我們有一個承諾,
我們相愛 To call for hands of above to lean on Wouldn't be good enough for me, no To call for hands of above to lean on Wouldn't be good enough for me, oh 為了呼籲手中上述
不會對我來說不夠好,沒有
為了呼籲手中上述
不會對我來說不夠好,哦 And you, you knew the hand of a devil And you kept us awake with wolves teeth Sharing different heartbeats in one night 而你,你知道手的惡魔
我們和你保持清醒與狼的牙齒
共享不同的心跳,一個晚上
To call for hands of above to lean on Wouldn't be good enough for me, no To call for hands of above to lean on Wouldn't be good enough for me, oh

為了呼籲手中上述
不會對我來說不夠好,沒有
為了呼籲手中上述
不會對我來說不夠好,哦
---------------
這是我看過色彩很鮮艷的MV呀
某電視廣告有用過這首歌
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3817406