網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Richard Ashcroft - Break The Night With Colour Lyrics
2009/12/23 13:04:48瀏覽375|回應0|推薦1

Fools, they think I do not know the road I'm taking
If you meet me on the way, hesitating
That is just because I know which way I will choose
傻瓜,他們以為我不知道我是在路上
如果你遇見我在路上,猶豫著
只是因為這是我知道我會選擇的方式

The corridors of discontent that I've been travelling
On the lonely search for truth, the world's so frightening
Nothing's going right today cos nothing ever does
在走廊的不滿,我一直在旅行
在孤獨的尋求真理,世界上有這麼可怕
什麼也不會正確導向今天什麼都沒有

Oooo, I don't wanna know your secrets
Oooo, they lie heavy on my head
Oooo, let's break the night with colour
Time for me to move ahead
喔~嗚嗚,我不想知道你的秘密
喔~嗚嗚,他們就躺在我的頭中
喔~嗚嗚,讓我們打破了夜的顏色
我的時間向前推進

Monday morning coming down like understanding
Momma thinks you are the ground, you're lookin so frightning
Nothing's going right today cos nothing ever does
星期一早上 下樓想了解
媽媽認為你是在地面,你正在看著如此飛行著
什麼也不會正確導向今天什麼都沒有
Oooo, I don't wanna know your secrets
Oooo, they lie heavy on my head
Time for me to break my cover
Time for me to move ahead
喔~嗚嗚,我不想知道你的秘密
喔~嗚嗚,他們就躺在我的頭中
時間對我來說,打破我的保險
我的時間向前推進

(give it up, here we go again
Gonna give it up, here we go again)
(放棄,又來了
放棄去了,又來了)

Oooo, I don't wanna know your secrets
Oooo, they lie heavy on my head
Oooo, let's break the night with colour
Time for us to move ahead
喔~嗚嗚,我不想知道你的秘密
喔~嗚嗚,他們就躺在我的頭重
喔~嗚嗚,讓我們打破了夜的顏色
時間對我們向前邁進

Oooo, I don't wanna know your secrets
Oooo, they lie heavy on my head
Time, let's break the night with colour
Time for me to move ahead 







喔~嗚嗚,我不想知道你的秘密
喔~嗚嗚,他們就躺在我的頭中
時間,讓我們打破了夜的顏色
我的時間向前推進
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3615184