網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Mayday Parade - Three cheers for five years
2009/12/09 12:50:43瀏覽398|回應0|推薦0
Lyrics:歌詞
I swear that you don't have to go 我發誓你沒有理由離去
I thought we could wait for the fireworks 我認為我們可以等待煙火
I thought we could wait for the snow 我認為我們可以等待一場戲
To wash over Georgia and kill the hurt 洗滌在佐治亞被殺害的創傷
I thought I could live in your arms 我認為我可以活在你的臂膀中
And spend every moment I had with you 並且度過我有與您的每片刻
Stay up all night with the stars 與星星熬夜
Confess all the faith that I had in you 交代我有你在的所有信念
To late, I'm sure and lonely 太遲了,我確定而且孤獨
Another night, another dream wasted on you 另一夜,另一個夢想浪費在你身上
Just be here now against me 只能在這裡反對我
You know the words so sing along for me baby 你知道這些詞所以唱給我的寶貝
For heaven's sake I know you're sorry 為了天堂,我知道你很抱歉
But you won't stop crying 但是你不曾停止哭泣
This anniversary may never be the same 這個週年紀念可能不是相同的
Inside I hope you know I'm dying 在內心我希望你知道我已經死了
With my heart beside me 在我的心旁邊跟著我
In shattered pieces that may never be replaced 在可能不被替換的被打碎的片斷
And if I died right now you'd never be the same 而且,如果我現在死了你從未是相同的

I thought with a month of apart 我認為與你分開一個月
Together would find us an opening我們將同時找到一個開頭
And moonlight would provide the spark 而月光將提供火花
And that I would stumble across the key 而當我橫跨鑰匙會絆倒
Or break down the door to your heart 或對您的心臟破門而入
Forever could see us not you and me 永遠你都能看到我們不是只有你跟我
And you'd help me out of the dark 而你將拯救我遠離黑暗
And I'd give my heart as an offering 而我將提供我的心

And I will always remember you as you are right now to me 而我總是記住你你現在給我的
And I will always remember now 而我現在總是記得
Sleep alone tonight with no one here just by your side 今晚單獨在另一邊沒有你時睡覺
How does he feel, how does he kiss 他怎麼感覺?他怎麼親吻?
How does he taste while he's on your lips 當他在你的唇他怎麼品嘗?
I can't forget you 我不能忘記你
I know you want me to want you 我知道你想要我去想要你
I want to 我想要
But I can't forgive you 但是我忘不掉你
So when this is over don't blow your composure baby 所以當這結束不會擾動你寧靜的寶貝
I can't forgive you 我不能忘記你
I know you want me to want you I want to我知道你想要我去想要
很動人的音樂,雙人對唱真的很棒
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3571927