網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
《電影音樂》偷情-The Blower's Daughter / Damien Rice
2008/10/21 12:43:12瀏覽3325|回應0|推薦6

The Blower's Daughter 吹黑管的女兒
- Damien Rice 戴米恩‧萊斯

And so it is

Just like you said it would be

結果果然跟你預測的一樣

Life goes easy on me

Most of the time

生命的這條路對我來說大都很順暢

And so it is (he has)

The shorter story

No love, no glory

No hero in her sky

但我總覺得我在一個比較短的故事裡

沒有愛, 沒有光榮

沒有英雄在她的世界



I can't take my eyes off of you

我不能停止看你

I can't take my eyes off you

我無法停止看你

I can't take my eyes off of you

我不能停止看你

I can't take my eyes off you

我無法停止看你

I can't take my eyes off you

我無法停止看你

I can't take my eyes...

我無法....





And so it is (he has)

Just like you said it should be

結果果然跟你預測的一樣

We'll both forget the breeze

Most of the time

我們在我們生命的大部分

都會忘記沒有對方的寒冷

And so it is (he has)

The colder water

The blower's daughter

The pupil in denial

但是總是我在比較冰冷的水裡

吹黑管的女兒

你的眼睛在否認



I can't take my eyes off of you

我不能停止看你

I can't take my eyes off you

我無法停止看你

I can't take my eyes off of you

我不能停止看你

I can't take my eyes off you

我無法停止看你

I can't take my eyes off you

我無法停止看你

I can't take my eyes...

我無法....





Did I say that I loathe you?

我有跟你說我恨你嗎?

Did I say that I want to

Leave it all behind?

我有跟你說我想放下一切, 拋在腦後嗎?



I can't take my mind off of you

我不能不想你

I can't take my mind off you

我無法不想你

I can't take my mind off of you

我不能不想你

I can't take my mind off you

我無法不想你

I can't take my mind off you

我無法不想你

I can't take my mind...

我無法...

My mind...my mind...

不想你....不想你

'Til I find somebody new

直到我遇到別人....

摘自 http://tw.knowledge.yahoo.com/question/?qid=1105060102050

----------------------------------------------

在2004年上映的《偷情》由茱莉亞羅勃茲、裘德洛、娜塔莉波曼及克里夫歐文主演,片中則有一首令人難忘的歌曲,曲中也是個失戀悲傷的故事。

開眼電影網 http://app.atmovies.com.tw/movie/movie.cfm?action=filmdata&film_id=fcen20376541

( 休閒生活影視戲劇 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=dream11124&aid=2289073