網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
不懂
2007/09/13 09:17:51瀏覽209|回應1|推薦5

妳總是說我<不懂>

我真的不懂

為何常常為了一句話

讓妳氣爆如雷

我更不懂 為何 妳

總是一再傷了我的心

好幾回告訴自己別再理妳

妳的話語而對妳再度關懷

或許

這是前世債

前輩子我欠妳

這輩子才會在我的生命中出現妳

這次

我清楚知道

這段緣

將越來越

隨風飄逝

( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=ddshchiang&aid=1228661

 回應文章

雪人娘
等級:8
留言加入好友
Sometimes, it's hard to understand ourselves, too.
2007/09/22 07:12

The friendship is worth cherrishing.

Try to understand what you two really mean to each other.

Sometimes, it's important to give up insisting just to save the relationship.

Yet, when you feel it is not worthy, then let it go without regret.

Don't be afraid.

Don't be sad.

If the friend is a friend indeed, she wil come back for you.