網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
新歌入庫--close your eyes give me your hand
2011/01/03 18:40:20瀏覽9604|回應0|推薦3
  這首歌也是老歌呢...((茶

不知道為什麼我特別愛聽老歌....原因除了從小聽老歌長大外,老歌的唱法、音色什麼的,都比較對我的胃口吧...?我是一個喜歡感情濃厚的東西的傢伙

  這首歌的歌詞...說真的意思是什麼我覺得不重要,對於歌詞沒有特別的感觸,只是很喜歡它的旋律而已ˇ



Close your eyes, give me your hand, darling
闔上雙眼,給我妳的手,親愛的
Do you feel my heart beating
可以感覺到我的心跳嗎
Do you understand.
妳能明瞭嗎
Do you feel the same.
妳的感覺跟我一樣嗎
Am I only dreaming
只是我一個人在作夢嗎
Is this burning an eternal flame.
這裡是否燃燒著永恆之火呢

I believe it's meant to be,darling
我相信它代表的意義,親愛的
I watch you when you are sleeping.
妳睡著時我凝視著妳
You belong with me.
妳跟我是心意相通的
Do you feel the same.
妳的感覺跟我一樣嗎
Am I only dreaming.
只是我一個人在作夢嗎
Or is this burning an eternal flame.
或著這裡是否燃燒著永恆之火呢

Say my name sun shines through the rain.
妳說著我的名字,就能雨過天晴
A whole life so lonely.
我的人生本是那麼孤獨
And then you come and ease the pain.
接著妳來了,解除了我的痛苦
I don't want to lose this feeling.
我不想失去這感覺

Say my name sun shines through the rain.
妳說著我的名字,就能雨過天晴
A whole life so lonely.
我的人生本是那麼孤獨
Now you come and ease the pain.
現在妳來了,解除了我的痛苦
I don't want to lose this feeling.
我不想失去這個感覺

Close your eyes, give me your hand, darling
闔上雙眼,給我妳的手,親愛的
Do you feel my heart beating
可以感覺到我的心跳嗎
Do you understand.
妳能明瞭嗎
Do you feel the same.
妳的感覺跟我一樣嗎
Am I only dreaming
只是我一個人在作夢嗎
Or is this burning an eternal flame.
或者這裡是否燃燒著永恆之火呢

Close your eyes, give me your hand, darling
闔上雙眼,給我妳的手,親愛的
Do you feel my heart beating
可以感覺到我的心跳嗎
Do you understand.
妳能明瞭嗎
Do you feel the same.
妳的感覺跟我一樣嗎
Am I only dreaming
只是我一個人在作夢嗎
Or is this burning an eternal flame.
或者這裡是否燃燒著永恆之火呢

Close your eyes, give me your hand, darling
闔上雙眼,給我妳的手,親愛的
Do you feel my heart beating
可以感覺到我的心跳嗎
Do you understand.
妳能明瞭嗎
Do you feel the same.
妳的感覺跟我一樣嗎
Am I only dreaming
只是我一個人在作夢嗎
Or is this burning an eternal flame.
或者這裡是否燃燒著永恆之火呢


( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=Hiruma&aid=4760127