網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
〈笑話〉Smart Dogs 聰明的狗
2012/01/22 02:08:16瀏覽377|回應0|推薦0
 







 


 


Two women are arguing about whose dog is smarter.

兩名婦女爭辯誰的狗比較聰明。

First
Woman: "My dog is so smart, every morning he waits for the paper boy to
come around and then he takes the newspaper and brings it to me."

甲說:「我家的狗聰明得很,每天會等送報生上門,然後把報紙叼給我。」

Second Woman: "I know..."

乙回答:「我早就知道了。」

First Woman: "How?"

甲:「你怎麼知道?」

Second Woman: "My dog told me."

乙回答:「我的狗說的。」



( 休閒生活笑話 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=1698&aid=6051916