網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
父與子【溫馨影片】
2009/06/19 00:02:01瀏覽1591|回應3|推薦21

這是我同學寄給我看的一個短片,內容真的很感人,在裏面看到了父親與兒子間的真情,和格友們一起分享。

向這位父親致意 【溫馨影片】 How much can

love be

This is the most touching and inspiring video

 ever...

One day, a son asks his dad "Daddy, would you like to

 run a marathon with me?". The father says

 "yes".

 

And they run their first marathon together.

有一天,兒子問爸爸:「爸爸你和我ㄧ起去跑馬拉松,好嗎?」

爸爸說好。

 

Another time, the son asks his dad again

 "Daddy, would

you like to run a marathon with me?". The father says "yes son".

 

第二次,兒子又問爸爸:「爸爸你和我ㄧ起去跑馬拉松,好嗎?」

 

爸爸又說好。

 

One day, the son asks his father " Daddy,would you

 run the Ironman with me?"

The Ironman is the most difficult triathlon ever (4 kms

 swimming, 180 kms bikin, 42 km running?)

 

有一天,兒子問爸爸:「爸爸和我ㄧ起去參加鐵人競賽,好嗎?」

 鐵人競賽是最困難的比賽,必須游泳四公里、腳踏車 180公里、跑步

42公里。

And the dad says "yes".

 

爸爸說好,我們去參加。

 

The story looks simple until you watch the following clip.

Just amazing, how much can love be.... ?

 

以上故事看起來很簡單,請點選以下連結,觀賞影片,你將會了解愛的偉大!

 

我用感動的淚水 向這位父親致意  也分享給大家

 

http://www.youtube.com/watch?v=VJMbk9dtpdY

( 心情隨筆家庭親子 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=karina99&aid=3055834

 回應文章

lala
感動...
2009/06/30 22:00

看完真的很感動...



等級:
留言加入好友
真的感動
2009/06/20 09:50

父愛真的好偉大

害我看到後來也感動的哭了


鄧潔
等級:8
留言加入好友
感恩
2009/06/19 18:55

感恩您與我分享這部溫馨感人的短片

歡迎您有空常來坐坐

祝福你