網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
[081129] 精選的 Happy Birthday
2008/11/29 16:04:11瀏覽327|回應0|推薦0

本來想來個大肆慶祝的生日週
慶賀金閃亮同學和申小公主的生日快樂
但網路太爛...一直傳不上來
唉唉~不過慶祝還是要的
歌還是要聽


本來想放同一張歌單
不過其中有一首歌整個和生日歡樂的調性有一點點小小不同
所以就先這樣囉


第一首當然就是神話在日本發行的專輯《Inspiration #1》中的一首歌...
邊聽就會邊想起他們在演唱會的時候還對一個被上台的歌迷唱這首歌慶祝他生日
啊啊~要是我生日時他們對我唱這首歌~我應該會整個瘋掉哈哈哈哈


第二首就是日本的NEWS...哈哈~我真的愛小弟弟們
這首生日快樂...整個也是唱的很歡樂...
不過生日ㄇㄟ...不歡樂很說不過去...更何況他們這種走偶像美男子的
不來一首安撫一下歌迷說不過去


第三首風格就不太一樣了
有點慵懶的感覺
這是五次方樂團的歌...
其實這首歌比較適合我現在的心情...
因為我真的很容易不小心就錯過別人生日!真是糟糕
所以五次方這首歌的心情我是可以瞭解的
哈哈~就附上這首歌詞代表我對所有不小心被我遺忘朋友的生日
致上最高的歉意與祝福


3.Happy Birthday (生日快樂)


作詞:The Click Five
作曲:The Click Five


Hey you
I know I'm in the wrong
Time flies
When you're having fun
You wake up
Another year is gone
You're Twenty one

I guess you wanna know
Why I'm on the phone
Its been a day or so
I know it's kinda late
But happy birthday

Yeah yeah whoa oh
I know you hate me
Yeah yeah whoa oh
Well I miss you too
Yeah yeah I know
I know its kinda late
But happy birthday

So hard
When you're far away
It's lame but I forgot the date
I won't make the same mistake
It's all too late

Now you know
Don't hang up the phone
I wish I was at home
I know its way too late
But happy birthday

Yeah yeah whoa oh
I know you hate me
Yeah yeah whoa oh
Well I miss you too
Yeah yeah I know
I know its kinda late
But happy birthday

It's not that I don't care
You know I'll make it up to you
If I could I'd be there

Yeah yeah whoa oh
Yeah yeah whoa oh
Well I miss you too
Yeah yeah I know
I know its kinda late
But happy birthday

( 心情隨筆其他 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=snowykai&aid=2427955