網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
You don't have to say you love me (你不必說你愛我 ) Dusty Springfield 達絲提史賓菲爾
2013/11/08 20:08:52瀏覽3313|回應0|推薦0

  

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

You don't have to say you love me  (你不必說你愛我)
 Dusty Springfield 
達絲提史賓菲爾

When I said I needed you
當我說我需要你
You said you would always stay
你回答說你會永遠留下
It wasn't me who changed but you
我沒有變,變的人是你
And now you've gone away
如今,你已離去

Don't you see that now you've gone
難道你看不出來你離去後
And I'm left here on my own
我孤零零一個人留在這裡
That I have to follow you
我應該跟隨著你
And beg you to come home
乞求你回來

You don't have to say you love me
你不必說你愛我
Just be close at hand
只要你靠近一點

You don't have to stay forever
你也不必永遠留下來
I will understand
我都了解

Believe me, believe me
相信我,相信我
I can't help but love you
除了愛你,我幫不上忙
But believe me, I'll never tie you down
但是請相信我,我絕不會束縛著你

Left alone with just a memory
獨自一人,空留回憶
Life seems dead and so unreal
人生似已渺,如此不真實
All that's left is loneliness
只有無盡的孤寂
There's nothing left to feel
沒有一絲感覺

You don't have to say you love me
你不必說你愛我
Just be close at hand
只要你靠近一點
You don't have to stay forever
你也不必永遠留下來
I will understand
我都了解
Believe me, believe me, believe me....
相信我,相信我........

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你
阿擂西蒙あれしもんAresimon

https://www.youtube.com/watch?v=vNbPDvwF9y0

 

https://www.youtube.com/watch?v=RuE4bzBaum4

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇