網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
You don't bring me flowers (你沒有送花給我 ) -Barbara Streisand & Neil Diamond 芭芭拉史翠珊
2013/11/08 20:00:51瀏覽521|回應0|推薦0

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

You don't bring me flowers  (你沒有送花給我)
Barbara Streisand & Neil Diamond 
芭芭拉史翠珊 & 尼爾戴門

You don't bring me flowers
你沒有送花給我
You don't sing me love songs
你沒有為我唱情歌
You hardly talk to me anymore
你幾乎不再和我說話
When you come through the door
當你穿過那道門
At the end of the day
在一日將盡的時候

I remember when you couldn't wait to love me
我記得從前的你等不及要愛我
Used to hate to leave me
總是不願離開我
Now after loving me late at night
如今,在深夜歡愛之後
When it's good for you
當一切對你有利
And you're feeling alright
你也得到了滿足
Well you just roll over
你只是翻過身子
And you turn out the light
然後將燈熄掉
And you don't bring me flowers anymore
你再也不送花給我

It used to be so natural to talk about forever
過去,談到"永遠"是很自然的事
But "used to be"s don't count anymore
但過去已經不能再期待
They just lay on the floor
它們都橫陳在地上
'Till we sweep them away
直到我們將它們掃走

And baby, I remember
寶貝,我還記得
All the things you taught me
你教過我的每件事
I learned how to laugh
我學會了歡笑
And I learned how to cry
我學會了哭泣
Well I learned how to love
也學會了如何去愛
Even learned how to lie
甚至我學會了說謊
You'd think I could learn how to tell you goodbye
你應該以為我也學會了如何向你道別
'Cause you don't bring me flowers anymore
因為你再也不送花給我

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你
阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=wj10EzNKA2M

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇