網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
What my heart wants to say (心裡想說的話 ) Gareth Gates 葛瑞蓋斯
2013/11/06 20:40:31瀏覽1416|回應0|推薦0

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

What my heart wants to say (心裡想說的話)
  Gareth Gates 葛瑞蓋斯

You're amazing, so amazing
妳實在太神奇了
Have I told you, enough
我所講的話能滿足妳嗎?
You're my angel
妳是我的天使
Guardian angel
我的守護天使
God knows I've been blessed with love
上帝知道,我曾與愛一起祈禱著

But if I been gone tomorrow
如果明天我離開之後
Would you know how deep my loves goes
妳知道嗎?我對妳深刻的愛將會消逝
Have I ever told you, you're the one
我曾是否告訴過你:妳是我的唯一?

If the words don't come my way
如果我沒有說這些話
Hope it's still love
盼望這仍然是愛
Hope it's still shows
盼望這仍然表達出來
If the words don't come my way
如果我沒有說這些話
Hope you still know what my heart wants to say
但願妳明白我心裡想說的話

Words so tender
溫柔的言語
I surrender to this feeling so true
我已臣服於這種真誠的感覺
My affirmation
我的確定
My inspiration
我的靈感
Darling I have been blessed with you
親愛的,我曾與妳一起祈禱著

But if I be gone tomorrow
但如果我明天離去之後
Would you know how deep my loves goes
妳知道嗎,我對妳深刻的愛將會消逝
If I was gone forever
如果我一去不回頭
Would you know how much I care
妳知道嗎,我是多麼的煩惱啊

You make me feel like flying
妳使我感到像飛起來
And failing all emotion
但卻失去所有的感情
That every time you look at me you see it in my eyes
而每次妳望進我眼裡時,妳就會明白

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你
阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=rz8hYjTygjQ

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇