網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
What makes a man (如何做個男子漢) Westlife 西城男孩合唱團
2013/11/06 19:56:29瀏覽331|回應0|推薦0

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

What makes a man (如何做個男子漢)
 Westlife 西城男孩合唱團

This isn't goodbye
這不是告別
Even as I watch you leave
亦使我目送妳離去
This isn't goodbye
這不是道別
I swear I won't cry,
我發誓,我不會哭泣
Even as tears fill my eyes
即使淚水盈眶
I swear I won't cry
我發誓,我不會哭泣

Any other girl, I'd let you walk away
如果是別的女孩,我會讓她離去
Any other girl, I'm sure I'd be OK
如果是別的女孩,我會感到好過點

*Tell me what makes a man
*告訴我,如何做個男子漢
Wanna give you all his heart
我想將整顆心奉獻給妳
Smile when you're around
微笑,因妳的存在

And cry when you're apart
哭泣,因妳的離去
If you know what makes a man
如果妳知道,如何做個男子漢
Wanna love you the way I do
我會這樣子的愛著妳
Girl you gotta let me know
女孩,妳必須要讓我知道
So I can get over you
讓我可以忘掉妳

What makes her so right?
她為何這麼充滿信心呢
Is it the sound after laugh?
那是否她的笑聲嗎?
That look in her eyes
注視著她的眼睛
When do you decide?
你會有什麼決定
She is the dream that you seek
她就是妳的夢中情人
That force in your life
她會佔據了你的一生

When you apologize
然而你很低頭認錯
No matter who was wrong
不再爭論誰對誰錯
When you get on your knees
然而你很跪下來求她
If that would bring her home
也許她會很跟妳回家

Other girls will come alone
別的女孩總會出現
They always do
她們總是如此
But what is the point when all I ever
但過去我曾做錯什麼事
What is you tell me
妳告訴我吧

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你
阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

https://www.youtube.com/watch?v=SRiFCFbyCt8

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇