網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Waterloo (滑鐵盧) ABBA 阿巴合唱團
2013/11/05 19:59:40瀏覽433|回應0|推薦0

 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Waterloo   (滑鐵盧)
 ABBA  阿巴合唱團

My my, at Waterloo Napoleon did surrender
老天!拿破崙在滑鐵盧投降
Oh yeah, and I have met my destiny in quite a similar way
沒錯!我也走向了相同的命運
The history book on the shelf
閒置在書架上的歷史
Is always repeating itself
總是不斷的重複上演

*Waterloo - I was defeated, you won the war
滑鐵盧!我被打敗,你戰勝了我
Waterloo - Promise to love you for ever more
滑鐵盧!我承諾要永遠愛妳

Waterloo - Couldn't escape if I wanted to
滑鐵盧!即使我想,也逃脫不了
Waterloo - Knowing my fate is to be with you
滑鐵盧!終於明白我的命運就是和你在一起
Waterloo - Finally facing my Waterloo
滑鐵盧!終究得面對我的滑鐵盧戰役

My my, I tried to hold you back but you were stronger
老天!我曾想挽回你,但你已比以前更強大

Oh yeah, and now it seems my only chance is giving up

the fight
如今看來,我唯一的機會就是放棄作戰
And how could I ever refuse
我怎能拒絕呢?
I feel like I win when I lose (*)
當我輸了,我以為我贏了
And how could I ever refuse
我怎能拒絕呢?
I feel like I win when I lose (*)
當我輸了,我以為我贏了

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你
阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=z3Jr4215DnY

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇