網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Oh Carol (噢!卡羅)
2014/02/18 16:51:10瀏覽946|回應0|推薦0

 

Oh! Carol (!卡羅)

Oh! Carol, I am but a fool
!卡羅!我真是傻瓜
Darling, I love you
親愛的,我愛你
Though you treat me cruel
雖然你對我很冷酷無情
You hurt me and you make me cry
你傷害了我,還讓我哭泣
But if you leave me, I will surely die
但如果你離開我,我必然一定死掉

Darling there will never be another
親愛的,我絕不會愛上別人
Cause I love you so
因為我是如此愛你
Don't ever leave me
請不要離開我
Say you'll never go
告訴我你不會走開
I will always want you for my sweetheart
我永遠都希望你當我的愛人
No matter what you do
不論你做了什麼
Oh! Carol, I'm so in love with you
!卡羅!我如此地深愛著你

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你
阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

( 不分類不分類 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇