網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Viva forever (生生世世 ) Spice Girls 辣妹合唱團
2013/11/02 22:20:17瀏覽413|回應0|推薦0

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Viva forever  (生生世世)
Spice Girls 辣妹合唱團

Do u still remember, how we used to be
你是否仍記得,我們的過去
Feeling together, believe in whatever
感受在一起,相信彼此
My love has said to me
我的愛告訴我
Both of us were dreamers
我倆都是夢想家
Young love in the sun
陽光下年輕的愛
Felt like my savior, my spirit I gave ya
你好似我的救星,我的靈魂已奉獻給你
We'd only just begun
我們的愛才開始

Hasta manana , Always be mine
後會有期,我永遠的愛人
Viva forever, I'll be waiting
生生世世,我會一直等
Everlasting, like the sun
像太陽一樣永恆
Live forever, for the moment
永生為此刻
Ever searching, for the one
追尋陽光

Yes I still remember, every whispered word
我仍記得,每句呢喃的細語
The touch of your skin, giving life from within
你肌膚的觸感,打心底奉獻自己
Like a love song that I'd heard
像首聽過的情歌
Slipping through our fingers, like the sands of time
輕輕滑過指間,似時間的沙

Promises made, every memory saved
彼此的承諾,段段的回憶
Has a reflection in my mind
歷歷在我心

But we're all alone now
但現在我們卻各自孤獨
Was it just a dream
難道過去只是場夢
Feelings untold, they will never be sold
說不出的感覺,永不會改變
And the secret's safe with me
埋藏心底的秘密

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你
阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=sG3mvS5-SrE

 

https://www.youtube.com/watch?v=b3jVYCGTe5I

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇