網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
More than I can say Leo Sayer (愛你在心口難開 ) 李歐塞爾
2013/11/02 22:01:10瀏覽963|回應0|推薦0

 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

More than I can sa (愛你在心口難開)

Leo Sayer 李歐塞爾

*Oh oh yea yea
哦~~耶~
I love you more than I can say
我愛你在心口難開
I'll love you twice as much tomorrow
我會愛你兩遍如同無數個明日
Oh,~  love you more than I can say
我愛你在心口難開

Oh oh yea yea
哦~~耶~
I miss you every single day
我每一天都想著你
Why must my life be filled with sorrow
我的人生為何必須充滿憂傷
Oh,~  love you more than I can say
我愛你在心口難開

Ah,don't you know I need you so
難道你不知道我是如此需要你
Oh,t
ell me please I gotta know
請告訴我,我真的很想知道
Do you mean to make me cry
你真的要使我哭泣?
Am I just another guy(*)
難道我只是另一個追求者?

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你
阿擂西蒙あれしもんAresimon

https://www.youtube.com/watch?v=5mtCyLD8YF0

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇