網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
California dreaming (加州之夢) Mamas & Papas 雙親合唱團
2013/11/02 21:19:02瀏覽768|回應0|推薦0
 

 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

California dreaming  (加州之夢)
 Mamas & Papas 雙親合唱團

All the leaves are brown
樹葉都已枯黃
And the sky is gray
天空陰沉沉的
Ive been for a walk on a winters day
在冬日裡,我走在路上
Id be safe and warm if I was in L. A.
若我人在洛杉磯,我會感到舒適而溫暖
California dreaming on such a winters day
但那只是冬天裡的加州之夢

I stopped into a church
我停下來,走進一間教堂
I passed along the way
穿過門前小路
Well, I got down on my knees
我跪下雙膝
And I began to pray
開始祈禱
You know the preacher light the coal
牧師點起了煤炭取暖
He knows Im gonna stay
他知道我將會留下
California dreaming on such a winters day
但那只是冬天裡的加州之夢

All the leaves are brown
樹葉都已枯黃
And the sky is gray
天空陰沉沉的
Ive been for a walk on a winters day
在冬日裡,我走在路上
If I didnt tell her I could leave today
若我不曾告訴她今天我會離開
California dreaming on such a winters day

但那只是冬天裡的加州之夢

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你
阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇