網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Bye bye love (再見了,愛情) The Everly Brothers 艾維利兄弟
2013/11/02 21:07:46瀏覽234|回應0|推薦0

  

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Bye bye love (再見了,愛情)

The Everly Brothers 艾維利兄弟

*Bye bye, love
再見了,愛情
Bye bye, happiness
再見了,快樂
Hello, loneliness
哈囉,寂寞
I think Im a-gonna cry
我想我快哭了

Bye bye, love
再見了,愛情
Bye bye, sweet caress
再見了,甜美的親吻
Hello, emptiness
哈囉,空虛
I feel like I could die
我覺得快要死掉
Bye bye, my love, goodbye
再見了,吾愛,再見

There goes my baby
我的寶貝離開了

With-a someone new
跟隨著她的新歡
She sure looks happy
她看起來真的很快樂
I sure am blue
我卻是很憂鬱
She was my baby
她曾是我的愛人
Til he stepped in
直到他趁虛而入
Goodbye to romance
再見了,羅曼史
That might have been (*)
那曾經的浪漫

Im a-through with romance
我的浪漫就要消失
Im a-through with love
我的愛情就要結束

Bye bye, love
再見了,愛情
Bye bye, happiness
再見了,快樂
Hello, loneliness
哈囉,寂寞
I think Im a-gonna cry
我想我快哭了

Bye bye, love
再見了,愛情
Bye bye, sweet caress
再見了,甜美的親吻
Hello, emptiness
哈囉,空虛
I feel like I could die
我覺得快要死掉
Bye bye, my love, goodbye
再見了,吾愛,再見
Bye bye, my love, goodbye
再見了,吾愛,再見
Bye bye, my love, goodbye

再見了,吾愛,再見

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你
阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇