網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Brother Louie (路易兄弟 ) Modern Talking 現代語錄合唱團
2013/11/02 21:00:56瀏覽3259|回應0|推薦0
 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Brother Louie  (路易兄弟)
Modern Talking
現代語錄合唱團

Dear, love is a burning fire
親愛的,愛是燃燒的火焰
Stay, cause then the flames grow higher
留下來,因為火焰會越燒越旺
Babe, dont let him steal your heart
寶貝,別讓他偷走你的心
Its easy - easy
那可是輕而易舉的事

Girl, this game cant last forever
女孩,這遊戲不會永遠玩下去
Why we cannot live together ?
我倆為何不能住在一起?
Try - dont let him take your love from me
請努力別讓他從我身邊奪走你的愛

Youre no good, cant you see
你還不明白嗎?你根本不夠好

Brother Louie, Louie, Louie
路易兄弟!
Im in love - set you free
我戀愛了,愛使你自由
Oh, shes only looking to me
噢!她一直在看著我
Only love breaks her heart
只有愛會使她心傷
Brother Louie, Louie, Louie
路易兄弟!
Only loves paradise
只有愛才是天堂
Oh - shes only looking to me
噢!她一直在看著我

Brother Louie, Louie, Louie
路易兄弟!
Oh, shes only looking to me
噢!她一直在看著我
Oh, let it Louie
放手吧!路易
She is undercover
她已被秘密保護
Brother Louie, Louie, Louie
路易兄弟!
Oh, doing what hes doing
做你該做的事
So, leave it Louie
放手吧!路易
Cause Im her lover
因為我才是她的情人

Stay, cause this boy wants to gamble
等一下,因為這個男孩想賭一賭
Stay, love is more than he can handle, girl
愛不是他能掌控的,女孩
Oh, come on stay by me forever, ever
噢!永遠的留在我身邊
Why does he go on pretending
為何他還要偽裝下去....
That - his love is never ending fate
他的愛是停不了的宿命?
Babe, dont let him steal your love from me

寶貝,別讓他從我身邊偷走你的愛

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你
阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇