網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Broken vow (破碎的誓言 ) Lara Fabian 蘿拉菲比安
2013/11/02 20:57:29瀏覽860|回應0|推薦0
 
 
 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

 

Broken vow  (破碎的誓言)

Broken vow  (破碎的誓言)
Lara Fabian 蘿拉菲比安

Tell me her name

請告訴我 她的姓名
I want to know the way she looks

我想知道 她的模樣
And where you go

以及此刻 你的去向
I need to see her face

我要瞧瞧 她的臉龐
I need to understand why you and I came to an end

為何我們感情 破滅收場

Tell me again

請再說一遍
I want to hear

我想親耳聽見
Who broke my faith in all these years

是誰阻斷 我依賴你的習慣
Who lays with you at night

是誰與你 共渡整個夜晚
When Im here all alone

讓我獨自一人 忍受孤單
Remembering when I was your own

回憶你呵護我的時光

Ill let you go

我就讓你走
Now that I found

現在,我發現
A way to keep somehow

一種方法來保持某種方式
More than a broken vow

超過一個破碎的誓言
Tell me the words I never said

告訴我,你還不曾對我表露的愛語
Show me the tears you never shed

讓我看看 你還不曾為我掉落的淚滴
Give me the touch

請擁我入懷

That one you promised to be mine

是你曾經許下的承諾
Or has it vanished for all time

不然這一切所有 即將成影幻泡沫

I close my eyes

我閉上眼睛
And dream of you and I

沉入只有你我的夢境
And then I realize

頓時才神會心領
Theres more to life than only bitterness and lies

現實只有痛苦與欺矇

I close my eyes

我閉上雙眼
Id give away my soul 

幻想掙脫肉體的靈魂出竅

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你
阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇