網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Bridge over troubled water (惡水上的大橋 ) Simon & Garfunkel 賽門 & 葛芬柯二重唱
2013/11/02 20:54:12瀏覽1135|回應0|推薦0
 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+) Bridge over troubled water (惡水上的大橋)
 賽門 & 葛芬柯二重唱 Simon& Garfunkel
 

When youre weary, feeling small
當你感到疲累與渺小(卑微)
When tears are in your eyes
當眼淚在你的眼中
I will dry them all
我將拭乾它們
Im on your side, when times get rough
我就在你身旁,當世局艱難
And friends just cant be found
而朋友難尋
Like a bridge over troubled water
像橫跨在惡水上的大橋
I will lay me down
我將伏下(幫助你走過)
Like a bridge over troubled water
像橫跨在惡水上的大橋
I will lay me down
我將伏下(幫助你走過)

When youre down and out
當你感到失落,不被接納
When youre on the street
當你流落街頭
When evening falls so hard
當夜色深沈
I will comfort you
我會安慰你
Ill take your part
為你分憂解勞
When darkness comes and pain is all around
當黑暗來臨,苦難遍地
Like a bridge over troubled water
像惡水上的大橋
I will lay me down
我將伏下(幫助你走過)
Like a bridge over troubled water
像惡水上的大橋
I will lay me down
我將伏下(幫助你走過)

Sail on silvergirl, sail on by
啟航吧,向前航
Your time has come to shine
你的時代即將大放光芒
All your dreams are on their way
所有的夢想都已啟程
See how they shine
看,它們多麼耀眼
If you need a friend
如果你需要一個朋友
Im sailing right behind
我就航行在你身後
Like a bridge over troubled water
像惡水上的大橋
I will ease your mind
我將撫慰你的心靈
Like a bridge over troubled water
像惡水上的大橋
I will ease your mind

我將撫慰你的心靈

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇