網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Bop bop baby ( 爆爆寶貝) Westlife 西城男孩合唱團
2013/11/02 20:41:54瀏覽1112|回應0|推薦0

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Bop bop baby (爆爆寶貝)
Westlife
西城男孩合唱團

My mama said nothing would break me or lead me astray
我媽說:世上沒有什麼能傷我,能迷惑我
Who would have guessed Id let my mind drift so far away
又有誰料到,我早就把它忘掉了
You always said I was a dreamer now its dead
你常說我愛做白日夢,現在無效了
Im dreaming of things thats making my mind go crazy
我去想起那些瘋狂而古怪的事
Small things like
那些事就像

When I call you at home and he answers the phone
當我打電話給你,他郤提起電話
Or I get your machine and I dont hear me
我留言給你,郤聽不到自己的聲音
When I lie in my bed with the thoughts in my head
我躺在床上想起往事
When we danced and we sang and we laughed all night
想起我與你同歌共舞,談笑了整夜

* Ooh da bop bop baby please dont let me go
*爆爆寶貝,求求你,別趕我走
Cant live my life this way
這樣子我活不下去
Ooh da bop bop baby please just let me know
爆爆寶貝,求求你,讓我知道
And put my mind at ease for sure
讓我安心下來

On a love train
在充滿愛情的列車上
20 odd years now
二十多年了
I got off today
今天我返回來
But nobody said the stop that Ive taken
但郤無人叫我停下來
Was a stop too late
停下還來得及嗎
Now Im alone Im thinking of stupid hurtful
現在我獨自一人,想起那些傷心而無聊的事
Small things like
那些事就像....

Maybe its time to say goodbye
也許該向你說道別了
Maybe its time to let this lie
也許不該再騙你了
This is when we must set things right
我必須與你弄清楚一切
Now that weve gone our separate ways
現在我們雖各行各路
I just cant live these desperate days
但我也不是那麼絕望度日
This is what Ive been trying to say
這就是我一直想向你說明

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

https://www.youtube.com/watch?v=hr88CIVvWSA

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇