網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Blue velvet (藍絲絨 ) Bobby Vinton 巴比溫頓
2013/11/02 19:52:13瀏覽662|回應0|推薦1

  

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Blue velvet (藍絲絨)
Bobby Vinton
巴比溫頓

She wore blue velvet
她穿著藍絲絨
Bluer than velvet was the night
藍過絲絨的,是夜
Softer than satin was the light from the stars
柔過輕紗的,是星辰的光


She wore blue velvet
她穿著藍絲絨
Bluer than velvet were her eyes
藍過絲絨的,是她的雙眼
Warmer than May her tender sighs
暖過五月的,是她溫柔的嘆息
Love was ours
愛,曾屬於我倆
Ours a love I held tightly
我曾緊握住的愛

Feeling the rapture grow
感覺那狂喜在滋長
Like a flame burning brightly
如火焰熊熊的燃燒
But when she left
但當她離去
Gone was the glow of blue velvet
藍絲絨的光芒也隨之消逝

But in my heart therell always be
在我心中永存的
Precious and warm, a memory
是那珍貴而溫暖的回憶
Through the years
經過這些年
And I still can see blue velvet through my tears
透過淚水,我依然看見了藍絲絨

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=icfq_foa5Mo

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇