網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Blue moon (藍色月亮 ) The Marcels 波浪髮型合唱團
2013/11/02 19:41:06瀏覽540|回應0|推薦0
 
 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Blue moon (藍色月亮)
The Marcels 波浪髮型合唱團

Blue Moon, you saw me standing alone
藍色月亮,你曾見過我孤單佇立
Without a dream in my heart
我的心裡沒有夢
Without a love of my own
沒有屬於我的愛

Blue Moon, you knew just what I was there for
藍色月亮,你明白我為何在此
You heard me saying a prayer for
你聽見我為誰祈禱
Someone I really could care for
為了我真正在乎的一個人

And then there suddenly appeared before me
然後,剎那間我的眼前出現了
The only one my arms will ever hold
一個我想擁抱一世的人
I heard somebody whisper, "Please adore me"
我聽見有人低語:請愛慕我!
And when I looked, the moon had turned to gold
當我望去,月亮變成了金色

Blue Moon, now Im no longer alone
藍色月亮,如今我不再孤單
With a dream in my heart
我的心裡有夢
With a love of my own

我有屬於我的愛

  願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇