網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Ben ( 班 ) Michael Jackson 麥可傑克森
2013/11/01 22:15:55瀏覽354|回應0|推薦0

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Ben ()
Michael Jackson
麥可傑克森

Ben, the two of us need look no more
班,我倆不需再尋覓
We both found what we were looking for
我倆都已找到想要的
With a friend to call my own
屬於自己的朋友
Ill never be alone
我不再孤獨
And you, my friend, will see
而你,我的朋友,你會明白
Youve got a friend in me
你找到了知己

Ben, youre always running here and there
班,你總是東奔西跑
You feel youre not wanted anywhere
你覺得再也沒有人需要你
If you ever look behind
如果你曾回頭望
And dont like what you find
卻不喜所見
Theres one thing you should know
你必須明白一件事
Youve got a place to go
有個地方是屬於你的

I used to say "I" and "me"
我過去常說"I"和"me"
Now its "us", now its "we"
現在,改成了"us"和"we"

Ben, most people would turn you away
班,大部分的人都拒你於門外
I dont listen to a word they say
我不想聽他們的說詞
They dont see you as I do
他們不像我一樣了解你
I wish they would try to
我希望他們能試試看
Im sure theyd think again
我相信人們會重新思考
If they had a friend like Ben
只要他們有個像班一樣的朋友

Like Ben
像班一樣
(Like Ben)
(像班一樣)
Like Ben
像班一樣

  願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇