網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Believe (相信 ) Cher 雪兒
2013/11/01 22:11:53瀏覽3796|回應0|推薦0
 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Believe (相信)
Cher 
雪兒

No matter how hard I try
無論我怎樣努力去試
You keep pushing me aside
你都推開我到另一旁
And I cant break through
而我又不能越過
Theres no talking to you
現在沒有什麼可對你說
Its so sad that youre leaving
實在很悲痛,當你離去時
It takes time to believe it
我需要時間來相信它
But after all said and done
但在一切都已成定局之後
Youre gonna be the lonely one, ooh
你將是一個孤單寂寞的人

Do you believe in love after love ?
愛過之後,你還相信愛嗎?
I can feel something inside me say
我可以感覺到我心裡所講的
I really dont think youre strong enough, no
我真的不認為你夠堅強
Do you believe in love after love ?
愛過之後,你還相信愛嗎?
I can feel something inside me say
我可以感覺到我心裡所講的
I really dont think youre strong enough, no
我真的不認為你夠堅強

What am I supposed to do
我該如何做呢
Sit around and wait for you
四周圍坐著來等你嗎
Well I cant do that
但我不能這樣做
And theres no turning back
我再沒有回頭的機會
I need time to move on
我需要時間來向前邁進
I need love to feel strong
我需要愛情來堅強自己
Cos Ive had time to think it through
因我有很多時間去想清楚
And maybe Im too good for you, ooh
也許對你來說,我是唯一最好的人

But I know that Ill get through this
我知道,我可以做到
Cos I know that I am strong
因我感覺到自己很堅強
I dont need you anymore, I dont need you anymore
我不再需要你了
I dont need you anymore, no I dont need you anymore
我真的不再需要你

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇