網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Back for good (永遠停留) Take That 接招合唱團
2013/10/30 11:20:25瀏覽8516|回應0|推薦0
 

  

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Back for good (永遠停留
Take That
接招合唱團


I guess now its time for me to give up
我想是該放棄了
I feel its time
我感覺時候到了
Got a picture of you beside me
只有一張你的照片在身邊
Got your lipstick mark still on your coffee cup
只有你的咖啡杯上依然留著的唇印
Got a fist of pure emotion
只有一股強烈的情緒
Got a head of shattered dreams
只有滿腦子破碎的夢
Gotta leave it, gotta leave it all behind now
如今,我得拋開這一切

Whatever I said, whatever I did, I didnt mean it
不論我說過、做過什麼,我是無心的
I just want you back for good
我只要你能永遠停留下來
Whenever Im wrong just tell me the song and Ill sing it
當我做錯,告訴我,我必從善如流
Youll be right and understood
我了解你才識對的

Unaware but underlined I figured out the story
明明不知情,卻硬說自己全都了解
It wasnt good
真是不智之舉
But in the corner of my mind I celebrated glory
還在心的角落歡慶榮耀
But that was not to be
但那不是有意的
In the twist of separation you excelled at being free
在分手的糾纏中,你贏得了自由
Cant you find a little room inside for me
在你心中,能否為我保留一個小小的房間

And well be together, this time is forever

我倆終將重聚,這一次會是永遠
Well be fighting and forever we will be
我倆將永遠共同奮鬥
So complete in our love
這樣的愛才是完整的
We will never be uncovered again
我倆不再是沒有防備

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

 

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇