網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Autumn Leaves( 秋葉) - Nat King Cole 納京高
2013/10/30 11:05:12瀏覽640|回應0|推薦0
 
 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Autumn leaves  (秋葉)
Nat King Cole  納京高

The falling leaves drift by the window
落葉在窗口邊飄落下來
The autumn leaves of red and gold
那金黃或被染紅的秋葉
I see your lips, the summer kisses
我凝視著你的唇,想起夏日之吻
The sunburned hand I used to hold
那曬傷的,是我曾握住過的手

Since you went away the days grow long
你離去後,日子顯得漫長
And soon Ill hear old winters song
我很快就將聽到古老的冬之歌
But I miss you most of all, my darling
但,親愛的,我最想念你的
When autumn leaves start to fall
莫過於秋葉開始飄零的時候

I see your lips, the summer kisses
我凝視著你的唇,想起夏日之吻
The sunburned hand I used to hold
那曬傷的,是我曾握住過的手

Since you went away the days grow long
你離去後,日子顯得漫長
And soon Ill hear old winters song
我很快就將聽到古老的冬之歌
But I miss you most of all, my darling
但,親愛的,我最想念你的
When autumn leaves start to fall
莫過於秋葉開始飄零的時候
........
當秋葉開始飄零的時候
When autumn leaves start to fall

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇