網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
As tears go by (淚水流逝 ) Rolling Stones 滾石合唱團
2013/10/30 10:55:19瀏覽394|回應0|推薦1

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

As tears go by (淚水流逝)
Rolling Stones
滾石合唱團

It is the evening of the day
正是傍晚時分
I sit and watch the children play
我坐下來,看著孩子們玩耍
Smiling faces I can see
我看到了笑嘻嘻的臉龐
But not for me
但那不是迎接我的
I sit and watch
我坐著,看著
As tears go by
直到淚水流逝

My riches can't buy everything
財富買不到一切
I want to hear the children sing
我多想聽見孩子們的歌唱
All I hear is the sound
但我聽到的
Of rain falling on the ground
是雨點打在地上的聲音
I sit and watch
我坐著,看著
As tears go by
直到淚水流逝

It is the evening of the day
正是傍晚時分
I sit and watch the children play
我坐下來,看著孩子們玩耍
Doing things I used to do
他們玩著我從前玩過
They think are new
他們卻覺得很新鮮的遊戲
I sit and watch
我坐著,看著
As tears go by
直到淚水流逝

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇