網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Are you happy now? (你快樂嗎?) Michelle Branch 蜜雪兒
2013/10/30 10:22:52瀏覽460|回應0|推薦0

 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Are you happy now? (你快樂嗎?)
Michelle Branch
蜜雪兒

Now, don't just walk away
此刻,別轉身就走
Pretending everything's ok
別假裝什麼事都沒發生
And you don't care about me
你一直如此的不在乎我
And I know there's just no use
我了解說什麼都於事無補
When all your lies become your truths and I don't care... yeah, yeah, ye
當所有的謊言你都認同,那我也不在乎任何事了

Could you look me in the eye
你能看進我的眼睛
And tell me that you're happy now, oh, oh....
能告訴我你是快樂的嗎 ?
Would you tell it to my face or have I been erased
你能當著我的面告訴我嗎 ? 還是你早已忘懷 ?
Are you happy now?
你快樂嗎?
Are you happy now?
現在的你真的很快樂嗎 ?

You took all there was to take
你把所有的一切都帶走
And left with an empty plate
絲毫都沒留給我
And you don't care about it, yeah
反正你一點都不在乎
And I, I've given up this game
那麼我也打算放棄這場愛情遊戲
I'm leaving you with all the blame cause I don't care, yeah, yeah
你自己去收拾殘局吧!因為我也無所謂了

Do you really have everything you want?
你真的得到一切你所追求的嗎 ?
You could never give something you ain't got
你沒有的東西到底要如何給予
You can't run away from yourself
你根本無法逃避自己

Could you look me in the eye?
請看著我的眼睛
And tell me that you're happy now, oh oh....
告訴我你真的快樂嗎 ?
Come on tell it to my face or have I been erased
快當我面告訴我吧!還是你已將我遺忘
Are you happy now? yeah ...
此刻你真的開心嗎 ?

Would you look me in the eye?
看著我的眼睛好嗎 ?
Could you look me in the eye?
可否看著我的雙眼 ?
I've had that all I can take
我很是心滿意足
And I'm about to break
而且我不會被擊倒
Cause I'm happy now, oh, oh....
因為現在的我很快樂
Are you happy now?
而你快樂嗎 ?
  
願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

https://www.youtube.com/watch?v=GgeCPa-G6iY
https://www.youtube.com/watch?v=_QnZ8as5wB4

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇