網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Another year has gone by (又過了一年) Celine Dion 席琳狄翁
2013/10/30 10:06:50瀏覽761|回應0|推薦0
 

  

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Another year has gone by (又過了一年)
Celine Dion
席琳狄翁

So many twenty fifths of December
多少個耶誕佳節
Just as many fourth of Julys
恰似七月四號的獨立紀念日
And were still holding it together
我們仍然擁有這份感覺
It only comes down to you and I
這種感覺只屬於你我

I know that you can still remember
我知道你仍然記得
Things we said right from the start
我們最初的承諾
When we said that this could be special
當我們說這會是特別的時刻
Im keeping those words deep down in my heart
那些話語我深藏心底

Another year has gone by
一年又過了
And Im still the one by your side
我仍然伴你左右
After everything mustve gone by
在世事消逝之後
Theres still no one saying goodbye
仍然沒有人告別
Though another year has gone by
雖然一年又過了

Ive never been much for occasions
我涉世不深
But you never let a birthday go by
你珍惜每次生日
With announcing how much you love me
說你有多愛我
But the truth was always there
但事實總是
Right there in your eyes
在你的眼中表露無疑

And were still holding hands when were walking
我們仍然攜手散步
Acting like weve only just met
就像我們初識的時候
But how could that be
但結果竟是
When theres so much history
一切都成過往雲煙
Guess thats how true lovers can get ()
真心相愛會有何結果

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇