網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Another town another train ( 另一城鎮另一班車) ABBA 阿巴合唱團
2013/10/29 11:21:06瀏覽146|回應0|推薦0
 
 
 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Another town another train (另一城鎮另一班車)
ABBA
阿巴合唱團

Day is dawning and I must go
天色漸亮,我得走了
Youre asleep but still Im sure youll know
你仍熟睡著,但我相信你會明白
Why it had to end this way
為何會是這樣的結局
You and I had a groovy time
我倆有過一段美好時光
But I told you somewhere down the line
但我早就對你說過
You would have to find me gone
你會發現我離你而去
I just have to move along
我不得不向前去

Just another town, another train
不過是另一個城鎮、另一班車
Waiting in the morning rain
在清晨的雨中等待
Look in my restless soul, a little patience
耐心的檢視我那不羈的靈魂
Just another town, another train
另一個城鎮、另一班車
Nothing lost and nothing gained
沒有失、也沒有得
Guess I will spend my life in railway stations
我想我的一生會在火車站度過
Guess I will spend my life in railway stations
我想我的一生會在火車站度過

When you wake I know youll cry
等你醒來,我知道你會哭
And the words I wrote to say goodbye
我寫的那些道別的話
They wont comfort you at all
畢竟無法安慰你

But in time you will understand
但你終究會了解
That the dreams we dreamed were made of sand
我們過去的夢想是沙子堆成的
For a no-good bum like me
像我這樣不務正業的流浪漢
To live is to be free
活著,就是希望能自由自在

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇