網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Annie's song (安妮之歌) John Denver 約翰丹佛
2013/10/28 21:16:16瀏覽2324|回應0|推薦0
 

  

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Annies song (安妮之歌)
John Denver 
約翰丹佛

You fill up my senses
妳填滿了我的感受
Like a night in a forest
像森林中的黑夜
Like a mountain in springtime
像春天裡的山岳
Like a walk in the rain
像雨中的漫步
Like a storm in the desert
像沙漠中的暴風雨
Like a sleepy blue ocean
像沈睡中的藍色海洋
You fill up my senses
妳填滿了我的感受
Come fill me again
再來填滿我吧

Come let me love you
讓我愛妳

Let me give my life to you
讓我將一生獻給妳
Let me drown in your laughter
讓我沈溺在妳的笑靨
Let me die in your arms
讓我死在妳的臂彎
Let lay down beside you
讓我躺在妳身旁
Let me always be with you
讓我永遠與妳相伴
Come let me love you
讓我愛妳
Come love me again
妳也再愛我一次

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

 

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇