網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
And I love her ( 我愛她 ) The Beatles 披頭四合唱團
2013/10/27 20:16:16瀏覽1095|回應0|推薦0
 
 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

And I love her (我愛她)

披頭四合唱團

 The Beatles

I give her all my love
我給了她我全部的愛
Thats all I do
那就是我所做的
And if you saw my love
如果你見過我的愛人
Youd love her too
你也會愛上她
I love her
我愛她

She gives my everything and tenderly
她溫柔的給了我一切
The kiss my lover brings
我的愛人給我的吻
She brings to me
她給我的吻
And I love her
我愛她

A love like ours could never die
像我倆這樣的愛,永遠不滅
As long as I have you near me
像你在我身邊一樣久遠
Bright are the stars that shine
照耀的星星是閃亮的
Dark is the sky
天空是黑漆漆的
I know this love of mine will never die
我知道我的愛永遠不會消逝
And I love her
我愛她

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇