網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Amazing (太神奇了) Aerosmith 史密斯飛船合唱團
2013/10/27 19:51:17瀏覽1151|回應0|推薦0
 
 
 
_

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Amazing (太神奇了)

Aerosmith
史密斯飛船合唱團

I kept the right ones out and let the wrong ones in
我將好的鄙棄而不好的都留下來
Had an angel of mercy to see me through all my sins
哪位慈悲的天使好心幫我洗盡罪孽
There were times in my life when I was going insane
在我逐漸陷入錯亂的漫長歲月裡
Trying to walk through the pain
不斷試圖穿越這種苦痛

When I lost my grip and I hit the floor
當我失控地捶打地板
Yeah, I thought I could leave but couldnt get out the door
我想我可以離開但就是跨不去
I was so sick and tired of living a lie
多麼厭倦生活在謊言之中
I was wishing that I Would die
真希望就這樣死掉算了

*Its amazing
太神奇了
With the blink of an eye, you finally see the light
一眨眼你終於領悟過來
Its amazing
太神奇了
When the moment arrives that you know youll be alright
頃刻間你明白一切搞定
Its amazing
太神奇了
And Im saying a prayer for the desperate hearts tonight
今晚為這極端紛亂的心情祈禱

That one last shots a permanent vacation
每個人最終的永恆假期
And how high can you fly with broken wings ?
用殘缺的翅膀又能飛多高
Lifes a journey, not a destination
生命是一趟旅程而非終點
And I just cant tell just what tomorrow brings
說不準明天將如何變化

You have to learn to crawl before you learn to walk
學會走路之前必須得先學會爬
But I just couldnt listen to all that righteous talk
但我就是無法聽進那些金玉良言
I was out on the street just a trying to survive
遊蕩街頭只圖倖存
Scratching to stay alive
掙扎地活著

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇