網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Am I that easy to forget? (忘記我有那麼容易嗎?) Jim Reeves 吉姆瑞夫斯
2013/10/27 19:43:07瀏覽3188|回應0|推薦0

 

 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Am I that easy to forget? (忘記我有那麼容易嗎?)
Jim Reeves
吉姆瑞夫斯


They say youve found somebody new
人們說你已另結新歡
But that wont stop my loving you
但那不會使我停止愛你
I just cant let you walk away
我就是不願讓你遠走
Forget the love I had for you
忘掉我對你的愛

Guess I could find somebody, too
我想我也可以去找別人
But I dont want no one but you
但是除了你,我誰都不要
How could you leave without regret?
你怎能這樣離開,不帶一絲悔恨?
Am I that easy to forget?
忘記我有那麼容易嗎?

Before you leave be sure you find
在你離開以前,請你確定
You want his love much more than mine
你需要他的愛比需要我的更多?
Cause Ill just say weve never met
因為,我寧可彼此不曾相識
If Im that easy to forget
如果,忘記我有那麼容易

Before you leave be sure you find
在你離開以前,請你確定
You want his love much more than mine
你需要他的愛比需要我的更多?
Cause Ill just say weve never met
因為,我寧可彼此不曾相識
If Im that easy to forget
如果,忘記我有那麼容易
If Im that easy to forget

如果,忘記我有那麼容易

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇